İngilizce öğrenmek istiyorum!

İngilizce öğrenmek mi istiyorsunuz?
İngilizce öğrenmek için yurt dışı seyahat ve eğitim programlarına katılmaya maddi imkanın yada vakit fırsatın mı yok?
İngilizce öğrenmek için çaba harcıyorsun fakat gramer bilgilerini öğrenemiyor musun?
İngilizce eğitim seti almak istiyorsun fakat çok mu pahalı, ekonomini mi zorluyor?
Ücretli ücretsiz tüm İngilizce programlarını takip etmek mi istiyorsun?
Sadece özel İngilizce dersi almayı mı öğrenme yolu olarak görüyorsun?
Hızlı ve kolay İngilizce öğrenmek istemez misin?
Ücretsiz İngilizce mi öğrenmek istiyorsun?
Video anlatım İngilizce programları izlemeyi seviyor musun?
Online İngilizce?
İngilizce chat kanalları!
Konuşarak İngilizce öğren!
İngilizce film ve çizgi film izle!
Günlük hayatta kullanılan İngilizce!
İş İngilizcesi!
İleri İngilizce!
Pratik İngilizce!
E kolay İngilizce!
Açık öğretim üniversitesi İngilizce dersleri!
6. sınıf İngilizce dersleri!
7. sınıf İngilizce dersleri!
8. sınıf İngilizce dersleri!
İngilizce sözlük!
İngilizce çeviri!

Arkadaşlar bu ve benzeri sloganlı, yaldızlı cümlelerden sıkıldınız değil mi?
İngilizce öğrenmenin önemini ve gerekliliğini biliyorsunuz yazmamıza gerekte yok!
Eğer İngilizce öğrenmek istiyorsanız en iyi biziz sloganına kanmayın, sadece bir kanaldan yetinmeyin.
Ulaşabileceğiniz tüm eğitim programlarına katılın!
Takip edebileceğiniz tüm İngilizce öğretim sitelerine üye olun!
Devamlı konuşabilmek için düzeyli İngilizce chat kanalalarında dolaşın!
İngilizce dilinden korkmayın, öğrenmenin ilacı gayret ve hatalıda olsa cümle kurmaya çalışmaktır.
Kolay gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngilizce öğrenmek isteyen öğrenci arkadaşlarım. Sizlere ısrarla ve önemle tavsiyem; Öğrenmek istediğiniz konu başlıklarını blog sitemizde, diğer İngilizce eğitim sitelerinde, ders kitaplarınızda, yardımcı kitaplarınızda, İngilizce eğitim setlerinizde inceledikten sonra, çalışmakta olduğunuz konu başlığını google videolarında yâda you tube da aratarak ulaşabildiğiniz tüm videoları görsel olarak değerli hocalarınızdan görerek, dinleyerek öğrenin. Hatalıda olsa devamlı cümle kurun. Unutmayın devamlı İngilizce konuşmak, yazmaya çalışmak, kulak ile dinlemek, göz ile görmek size İngilizce öğrenmenin kapılarını aralatacaktır.

YENİ SİTEMİZDE İNGİLİZCE DERSLERİNE DEVAM
www.ingilizceciniz.net