İngilizcede karşımızda ki kişiye nereli olduğu sorusunu sorma

İngilizce de Where are you from?sorusuyla karşımızda ki kişiye nereli olduğu sorusunu sorarız.
Örnek:
Where are you from? (Neredensin? ) ( Nerelisin? )
I am from Turkey. ( Türkiyedenim ) (Türkiyeliyim )
Yada I am Turkish. ( Türküm )
Yanıtı verilir.

Örnek:
Ömer: Hi! I am Ömer . ( Merhaba ben Ömer. ) (Merhaba benim adım Ömer. )
Jack: Hi! I am Jack. ( Merhaba ben Jack. )
Ömer: Where are you from? (Nerelisin) (Neredensin)
Jack: I am from England. ( İngilteredenim.) (İngiltereliyim.)
Örnek:
Where is he from? (Nereli?) (Nereden? )
He is from Germany. ( O Almanyadan.) ( O Almanyalı. )
Veya: He is German. ( O Alman.)

Örnek:
Mary: Hi! I am Mary. ( Merhaba Ben Mery.)
I am from England. ( Ben İngilteredenim.) ( Ben İngiltereliyim. )
Where are you from? ( Sen nerelisin? )
Ayşe: Hi! My name is Ayşe. ( Merhaba Benim adım Ayşe. )
I am from Turkey. ( Ben Türkiyedenim. )
I am Turkish. ( Ben Türküm. )

Yorumlar

  1. süper çok sağolun :D

    YanıtlaSil
  2. BANA ÇOK YARDIMCI OLDU TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  3. bağazı notları buradan örneklerinizden çıkarıyorum, emeğinize saygı için bir yorum yapmak istedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder